niedziela, 26 kwietnia 2015

2D jest tak bardzo lepsze.

Dzień dobry.
Zostałam siłą zmuszona aby stworzyć bloga przez moja koleżankę. (Pozdrawiam Anię <3)
Ale w sumie zawsze chciałam mieć swojego bloga. Choć i tak wiem że nikt tego nie będzie czytał to whatever.
Także tego...
Mam na imię Ola, ale ludzie mówią na mnie Nika. Kilka tygodni temu moja mama uznała że powinna mi dać na imię Anastazja lub Antonina. 
Lubię mówić że umarłam 4 lata temu i kocham Homestuck, Achievement Hunter i ładnych chłopców z anime.
Czasami też rysuję.
A ty mój drogi nieistniejący czytelniku? Kim ty jesteś? Przedstaw się, będę Cie stalkować.

Do czego w sumie służą blogi?
Tumblr to rozumiem, on jest cool. Ale to? Jak używać .-.

Zrobiłam to ;-; Dzieńdobry;-;
 W każdym razie będę się na tym blogu ze światem dzieliła rzeczami które zrobiłam. (Jakbym nie miała tumblr'a który służy do wałsnie tego samego tho)
Bo ogólnie w mojej szkole blogi nagle stały się super sławne i popularne. I też chciałam być fajna no. Don't judge plz.

EXCLAIMER:
Jeśli ktoś nie lubi głupich zapożyczań z angielskiego lub japońskiego, gadania jak pierdolone weeaboo bez życia czy przekleństw to nie polecam. O i dennych żartów na poziomie betonu. Bo to mi się często zdarza. Więc plz don't hate me. Ja na prawdę nie chce stworzyć drugiego my immortal, srsly. 
W jakichś historiach mój język będzie poważniejszy.


No to chyba tyle tego przedstawienia się. Powinnam dać moje piękne linki do wszystkiego, ale jakoś mi się nie chce. Jak ktoś chce zobaczyć więcej moich rysunków itp to wtedy wam podam. 
Ale za to mogę wam dać tego uroczego Linka.
See you next water time...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz