niedziela, 26 kwietnia 2015

Ale ty to chciałaś mieć w 3D

Dzień dobry.
Jednak to posiadanie bloga jest całkiem fajne.

Więc myślałam co ja tu mam publikować. Bo tak pisać z dupy to ja nie umiem. A nawet jakbym to robiła to nie było by to przeznaczone dla ludzkich oczu. Dlatego też miałam mały dylemat czemu ja w sumie zrobiłam tego bloga. Z poza tym nie umiem go nawet usunąć. Czy może mi ktoś powiedzieć jak się usuwa bloga. Proszę ;-;

Ale jednak mam jedną ciekawą historię, którą chciałabym wam opowiedzieć. Zrodziła się w mojej głowie pewnego wieczoru i nawet ja nie znam jej zakończenia. I chętnie podzieliłabym się moją pracą z wami. Zacznę ją publikować  w następnych postach. (bardzo prawdopodobne że będę także postować fanfiki XD)

Mam także pewną sprawę. Potrzebuję męskiego imienia. Najlepiej na literę "a". Myślę nad imieniem "Allen". Jeśli nie dostanę żadnych propozycji zostanie Allen. Jest on jedną z głównych postaci, ale niczego na razie nie zaspoiluję.

A więc trzymajcie się ciepło i see you next water time~...


---
Ktoś chce żeby wytłumaczyć wszystkie głupie nawiązania na blogu? XD

2 komentarze:

  1. Aaron totalnie męskie imię xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale weź ono jest za męskie XDD
      Totalnie zostaje Allen więc XD
      Alę dzięki za propozycję <3

      Usuń