poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Ikanaide- Przedstawienie Postaci


Dzień dobry.
Jak powiedziałam wcześniej przedstawię wam moje piękne postacie.

Nika

Lat: 15
Wzrost: 158 cm
Włosy: Ciemny brąz
Oczy: Jasny błękit

Jej najlepszą i jedyną przyjaciółką jest Ahina.
Nie jest zbytnio stabilna emocjonalnie i ma bardzo częste huśtawki nastrojów. Bardzo strachliwa. Ma problemy ze wzrokiem i nogami. Bardzo słaba fizycznie. Miewa ataki nagłej agresji lub lęku, w obu sytuacjach jest niebezpieczna dla siebie i swojego otoczenia. Ale na ogół jest spokojną miłą osobą. Boi się odrzucenia ze strony każdej możliwej osoby, zwłaszcza Allena, w którym sekretnie się kocha.
Bardzo lubi słodycze.




Ahina
Lat: 15
Wzrost: 169
Włosy: Czarne
Oczy: Brązowe 

Jej najlepszą przyjaciółką jest Nika. 
Dużo stabilniejsza od Niki. Od zawsze darzyła ją siostrzaną, wręcz matczyną miłością. Dużo odważniejsza od Niki, lecz niesamowicie lęka się pająków i większości owadów, z którymi Nika nie ma żadnych problemów.
Silna i wysportowana. Jak Nika kiedy jest wkurzona może być zagrożeniem dla każdego w okręgu kilometra, zwłaszcza jeśli ma chronić Nikę.
Nie lubi chemii. 
Bardzo radosna i dobra osoba.




Allen
Lat: 16
Wzrost: 172
Włosy: Blond
Oczy: Zielone

Uczeń z klasy 3. 
Obiekt miłosny Niki.
Wróg połowy szkoły.
Mało informacji na temat tej postaci.


-----------------------------------------------------------------------
You must be at least level 6 reader to unlock description of this character. 
----------------------------------------------------------------------





To by było na tyle.
Pozdrawiam moją mamę i Gavina z Achievement Hunter, lov u bb <3

---
Jezu kto by pomyślał że pisanie opisu postaci będzie takie trudne XD
I pls don't hate, ja wiem ze rysunki ssą, ale na chwile obecną nie chciało mi się robić fajniejszych. I nie, nie mam pojęcia czemu dziewczyny mają uszy neko, taka magia chwili jak rysowałam c'nie


4 komentarze: